בדרך להחלמה בימי הקורונה

(עדכון מרגש)

לפני כמה ימים פרסמתי פה בקשת עזרה בעקבות משבר שנוצר כתוצאה מהקורונה בעמותה שאני פעיל בה, בדרך להחלמההעמותה מסיעה ילדים פלסטיניים שחולים במחלות קשות מהמחסומים לבתי חולים בישראל, ומבוססת ב 100% על מתנדבים (אף אחד לא מקבל שכר בעמותה).

בשנה רגילה כ 2,200 מתנדבים מסיעים עשרות אלפי חולים אל ומבתי החולים. אבל עם פרוץ הקורונה נאלצו רוב המסיעים (שהם פנסיונרים ובקבוצת סיכון) להפסיק להסיע ונשארנו עם 12 מתנדבים פעילים בסך הכל.

בלי המתנדבים המסיעים הילדים לא יכולים להגיע לבתי החולים, ורבים מהם היו נאלצים פשוט לוותר על הטיפולים. גורלו של ילד, לחיים ולמוות, עשוי להיות תלוי בשאלה אם מישהו יכול להסיע אותו נסיעה לא ארוכה מהמחסום לבית החולים או חזרה.

די בייאוש ועם ציפיות נמוכות כתבתי פוסט שפונה לאנשים שבדרך כלל עובדים ונמצאים בחוסר זמן, ועכשיו אולי מצבם השתנה. קיוויתי שאולי יהיה מי שירצה להשתמש במשאבים הפשוטים שעומדים לרשותו (אוטו, רישיון ושעה פנויה) כדי להציל חיים של ילדים חולים.

לתדהמתי הפוסט הזה שותף אלפי פעמים, וגרר מאות פניות.
פשוט לא ייאמן! אני אסיר תודה לכל אחד ואחת מהפונים.

הפנייה קיבלה הד נפלא ומציל חיים, לא כמטפורה – בפועל: במהלך בשבוע האחרון הצטרפו עד כה מעל 150 מסיעים מתנדבים, ובנוסף התקבלו תרומות רבות שיסייעו לנו מאד לממן את הדלק לנסיעות.

לא ייאמן ומרגש מאד.

בנוסף, העיתונאית אביגייל ביטון מערוץ החדשות העצמאי והמצויין ״המקום הכי חם בגיהנום״ יצרה גם היא קשר בעקבות הפוסט והכינה כתבה מרגשת על העמותה. הכתבה יצאה היום, ואפשר לקוות שתביא אפילו עוד אנשים טובים.

אני אסיר תודה לכל מה ומי שאפשרו את הנס המופלא הזה!

תודה ❤️